Interiør, hverdagsliv og opppussing
I det røde huset i svingen.
Der bor vi og har det godt:))

fredag 21. januar 2011

Stua:)

S t u e  o g  s t æ s j
Stua vår har skiftet farger en del ganger. Lys farge, grå farge, brun farge og nå er den nymalt igjen, denne gangen er den hvit og håper den blir det en stund.

                                              

Lag på lag med stæsj:))
                               






Lyseblått er yndlingsfargen min:)








Søt gave fra store jenta mi 
" Messy floor, 
Dirty dishes,
Happy kids!!"


Vet ikke hva dette er....
eller skal bli...

Etter koslig besøk hos søstra mi<3
hadde jeg med meg
litt av hvert hjem:))
Blant annet et Norges-glass
som jeg lenge har ønsket meg
og
denne "ramma" her:)


                                
          
                                

                                     
Linfarget pute:)
Gave fra snille søstra mi:))

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei og takk for koselig besøk i bloggen min :)
Og for at du velger å følge meg, så hyggelig :)
Så nydelige bilder du har lagt ut her, stilig hjem du har, med sans for stilige detaljer :)
Selger litt kort, ja. Men foreløpig har det vært mest til venner og bekjente her hvor jeg bor.
Men om det er noe du ønsker, er du velkommen å maile meg på loo-loo.design@live.com
Ønsker deg en fin helg:)
Klem Lill