Interiør, hverdagsliv og opppussing
I det røde huset i svingen.
Der bor vi og har det godt:))

søndag 20. februar 2011

Et lite livstegn fra meg:)

Siden sist har jeg blant annet:

*Feiret morsdag:)
Og som alltid fikk jeg noe jeg ønsket meg;)
Sofie og Silje hadde vært på Kremmerhuset som
fremdeles er min yndlingsbutikk:) 

Ikke vanskelig å finne noe til meg der for jeg 
ønsker meg ALT der....;)
Monica har mye lekkert i butikken sin:)

Synne slo til med shopping på egen hånd og det greide hun bra:))

Sindre glemte morsdagen..(i år også...)
Men han løste det på "sin egen måte"
Godt at Bunnpris har søndagsåpent:)
Og kaffe og twist er en super morsgave:)

*Feiret bursdagen til verdens beste tante jente:)

*Vært på besøk hos ei afrikansk dame:)
Med servering av afrikansk mat og kaffe
laget på "afrikansk" måte:)
Spennende...
Det var en lang prosess og jeg har full forståelse
for at de lager kaffe kun en gang hver uke.
Men den smake godt!!!

*Vært på besøk hos venner og famile.

*Malt tak....
Og fått vondt i nakken..

*Planlagt nye oppussingsprosjekt:)

*Spist god mat på Plaza Mexico.

*Shopping, vås og kaffedrikking sammen med Margareth:)))))
Vi hadde en kjempedag sammen i går:)
Avsluttet dagen men Ungdommens kulturmønstring:)
Der favorittene våre var" Varg"
Bandet til Sindre og Gina:)
Håper de kommer videre til fylkesmønstringa:))

Ingen kommentarer: