Interiør, hverdagsliv og opppussing
I det røde huset i svingen.
Der bor vi og har det godt:))

fredag 21. januar 2011

SOMMER OG SOL.....

                        
                      *Vi drar på tur*
Tidlig en morgen kjørte vi avgårde...
I min lille søte Corsa;)
Etter mange stopper med god mat på utekafe og shopping
kom vi fram til en gard som de sier i Jotunheimen....




Vi overnattet på Strind gard:)
I et stabbur fra 1800 tallet.
Koslig plass med et koslig vertskap

Til ære for svogeren min.
Som heter Storhaug;)


                                          Utsikt fra 1850 m.o.h.
Målet med turen var Galdhøpiggen.
Og her er det majestetiske fjellet.

Før vi vendte nesen mot Trøndelag kjørte vi til Vinstra..
Det ble noen mil ekstra...
men
Turen dit var verdt det...:)
For Silje sin del
Ettersom hun bodde der i 2 år.
Hun har gode minner fra den tida...

Og for min del var det verdt å kjøre dit også.

I Vinstra et det et lite koslig bakeri
med god kaffe
og
nydelige kaker:)
Jeg har virkelig sansen for kafe;)
Satt ut og kosa oss
mange timer.

Sol og god temperatur:)
Sånt gir meg en god FØLELSE:)
Glede i hverdagen
gjør meg GLAD:)




Ingen kommentarer: